söndag, januari 28, 2007

Nu igen

Nu igen gick jag på det... alkoholens påverkan av mig och min kropp. Fy fan för alkohol. Den tar liksom över min kropp efter ett visst antal glas vin och sen är jag fast. Och vill bara ha mer. Och när får jag ångra det då? Jo dagen efter. I går var en helvetes dag. Baksmällan hängde kvar tills idag. USCH!

Fast idag fick jag bota den med att bränna pengar och få soppatorsk mitt på E20 i Örebro. Tack och lov för kompisens sambos mamma som bor i närheten. Vad skulle vi gjort utan henne? Jo vi hade förvisso förmodligen löst bensinproblemet ändå men det är tacksamt när det går att lösa på smidigt sätt. Vi satt i alla fall på E20 och skrattade i 45 minuter, åt vår egen klumpighet. Nya underkläder fick jag i alla fall köpa! Måndag i morgon och snart helg igen och nej nej nej jag tänker INTE dricka den mängden alkohol nästa helg igen!