onsdag, februari 21, 2007

Vårt liv går vidare

Ja vårt liv går ju vidare oavsett vad som än händer. Snabbt går det också! Och arg hinner jag bli - flera gånger om dagen. Alldeles nyss. Jag hade skrivit rätt långt på detta inlägg och då gick internetuppkopplingen ner d v s allt jag skrev försvann. Så nu ska jag snart spara detta så händer det förhoppningsvis inte igen.

Vad skrev jag då? Ja inte vet jag för det är bara massor av ord som kommer när jag skriver och jag minns det inte efter 1 minut. Det är jag och Doris - "fortsätt simma, fortsätt simma". Doris i "Hitta Nemo" alltså.

Min sambo ringde nyss. Han låg i en säng på ett hotell i Berlin - lite full och trött. Som jag då, fast jag är inte full förstås, men trött.

Torsdag imorgon. Resa till storstan på fredag, fram och tillbaka. Gävle på lördag. Sängen på söndag. Måndag igen sen. Fan det är inte klokt!

1 Comments:

Blogger smul said...

skot om dig

22 februari, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home