lördag, januari 05, 2008

Nu har jag hittat dagarna igen

Nu har jag hittat dagarna igen. Det tog inte så särskilt lång tid. 2 dagar bara faktiskt.

Det händer saker i bland som ruskar om oss människor, rejält. Som får oss att tänka på vad som är viktigt och vilka människor runt om oss som verkligen betyder något. En sån sak har hänt mig nu. Det är nyttigt och väldigt smärtsamt och jag hoppas innerligt att det går att liksom... laga?!

En annan sak som hänt har också gjort mig väldigt fundersam. Det handlar om situationen vänner. Hur vet jag att de jag tror är mina vänner verkligen är det? SVAR: de som inte ljuger för mig är mina vänner. Eller har jag fel?

Nu ska jag gå ner och hämta några After Eight till och sen fortsätta titta på VM-resan filmen Miracle.

Etiketter: ,

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Mia...
Du vet vilka som är dina vänner... Det berättar magen för dig :-)

En vän frågar hur det är och skruvar inte på sig om svaret blir negativt.

En vän ljuger aldirg, inte ens för att "skydda" dig.

En vän sätter alltid dig före sig själv.

En vän håller ngt sagt i förtroende för sig själv.

Lita på magen...

06 januari, 2008  

Skicka en kommentar

<< Home