fredag, november 20, 2009

Clementin

Det gör ont mellan tand 2 och 3. Det liksom bultar lite. Jag undrar vad det kan vara. Jag åt ju bara en clementin och sen började det göra ont. Jag ska gå och borsta bort det onda nu.

Hissa och dissa. Bra eller anus. Jag väljer både hissa och bra. Jag är trött och vill att det ska bli helg så jag får bo på hotell med syster, äta god mat och shoppa lite och sen gå på fest. Det vill jag. Och nu är det inte så många timmar kvar. DET är skönt.

Det är inte så många som tror att jag faktiskt går och tänker på Kol 14 metoden. Men jag gör faktiskt det. Jag tänker även i bland på musik, pannkakor, semestrar, tåg, flugor, tv, böcker, doftljus och bilar. Ja ni ser. Det händer mycket där innanför, sånt som inte syns på utsidan.

Nu är jag trött och ska sova.

Etiketter: , , , , , , , , ,