tisdag, november 03, 2009

Uppfriskande

Jag har friskat upp. Diverse CV:n. Nej inte kryddat dem. Bara friskat upp. Och jag har sökt minst 2 jobb. Och ett till faktiskt men det var lite oklart om den annonsen faktiskt låg kvar eller om den var borttagen. Det återstår att se. Men det känns uppfriskande för själen. Jag behöver försöka förändra.

Dagens psykologfråga: jag måste alltid gå på toalettbesök, nummer 2, när jag har pratat med min syster. Vad betyder det?

Sånt här gillar jag.

Etiketter: , , ,

2 Comments:

Anonymous smul said...

att jag skulle behöva prata med din syster ibland när jag är bortrest!

04 november, 2009  
Anonymous Anonym said...

Jag hoppas att det är för att du känner dig trygg i mitt sällskap, men förmodligen så är det för att du skiter i mig !! Moooaaahhhhaaahhaaa

06 november, 2009  

Skicka en kommentar

<< Home