tisdag, maj 04, 2010

OJ

Oj, tiden går så fort när man har roligt, sägs det. Jag har inte skrivit något på flera månader. Nanne frågade härom helgen varför jag inte skriver på ett annat sätt än den fredagshälsning som jag skickar till ett gäng varje vecka. Jag vet inte varför jag inte skriver längre. Jag borde nog göra det. Det känns ju rätt bra att uttrycka sig med ord. Ja det gör det... Funderar på att fortsätta här eller kanske på något helt nytt? Nytt är bra. Nytt är nytt.

Jag tänker gult. Gula skor. Har haft, vill ha nya. Tänka på dem går i alla fall bra och är relativt billigt.

Cykel. Jag har hittat en som jag vill ha, men har inte råd. Jag får välja något annat alternativ. Ett billigare. Behöver ersätta den stulna cykeln å det snaraste ty latmasken har flugit i mig. Jag kompenserar det genom att gå på gym några gånger i veckan men det räcker inte riktigt till. Jag vill känna vinden i året och svälja 200 000 flugor en ljummen vårdag. Det knastrar så gott i munnen efteråt.

Efter att ha mumsat Ben&Jerry-glass till middag, för första gången någonsin, samt umgåtts med väldigt trevliga människor känner jag mig nöjd med livet. Dags att snart göra en ny dag. Jag vet inget om den nya dagen så jag behöver därför inte heller bekymra mig över den.

Detta tog typ 2 minuter att få ner. Det verkar vara som att fingrarna har längtat efter att få skriva ord.

Etiketter: , , ,