tisdag, augusti 03, 2010

Ingen allsång

Gäsp. GÄSP! Gäsp. Det blev inget Allsång i Stockholm. Jag vet inte vad jag ska säga om det. Ingenting förmodar jag. Jag fick åka och handla istället. Typ mat. Sånt man äter. Det har inte utförts sedan.. ja det är nog flera månader sen. Så nu ska det finnas resurser att tillaga delikata måltider av. Typ korv. Bacon. Supermegajättespännande. Nå väl, det finns i frysen i alla fall och det känns riktigt bra.

Jag är mest fundersam över hur många invånare det finns i Midsumer. Det måste ju finns ungefär bara 10 st kvar efter en sommarsäsong på tv. Kanske 11.

Etiketter: , , , ,

2 Comments:

Anonymous Karin said...

Synd att du missade programmet just den här gången. Jag såg det för en gångs skull istället. Du missade en vansinnigt rolig skrik-kör från finland. Jag skrattade så jag hoppade i soffan! Huutajat heter dom! Jag vill sjunga i en sån kör!!!!

04 augusti, 2010  
Blogger Anna said...

Jag har sett dem, inte live dock, men jag vet hur de låter! :)

04 augusti, 2010  

Skicka en kommentar

<< Home