onsdag, mars 21, 2007

Greys Anatomy och semester

Nu har jag fem minuter på mig att skriva något smart, fränt, intressant och spännande. Nu är det fyra minuter bara. Jag har inget att skriva med andra ord så jag går ner och tar ett äpple och sätter mig i soffan, väntar på att tvättmaskinen ska bli färdig och under tiden tittar jag på Greys Anatomy. Väldigt bra serie som jag inte tvångsmässigt ser men när jag får tillfälle är den extremt underhållande. Hur kunde en gräsklippande ful tonåring bli så snygg?

Tre minuter kvar. I morgon har jag semester! Jag ska njuta av varje sekund. Nu går jag ner för jag måste skölja äpplet också. Det är rött. Äpplet alltså.

1 Comments:

Blogger smul said...

Ha en fin semesterdag, det är du värd varje dag egentligen!

21 mars, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home