torsdag, april 17, 2008

Brun utan sol

Min korta kväll som blev lång... för nu är det egentligen alldeles för sent för mig att vara vaken men jag vill liksom njuta av min ensamhet en liten stund till!

Hem vid 18-tiden, tvättat en maskin, ätit pastasallad, pratat med mamma, tittat tv, hängt tvätt, vattnat blommor, pratat med L, pratat med stora syster, bakat en chokladcheesecake till fikakollegorna, tittat på Medium, tittat på House, mailat lite, läst nyheter, chattat med Kalle K, plockat ur diskmaskinen, plockat i diskmaskinen, druckit lite kaffe, rökt flera ciggaretter.... Jag har ju fan hunnit hur mycket som helst.... till och med att bränna 200 gram mörk choklad i micron så att det började ryka i den. Tur att jag hade 200 gram till! Kollegorna får vara mina försöksdjur i morgon.

Nu har jag just smörjt in mina torra ben med lite brun utan sol-kräm. I morgon vaknar jag och har lika bruna ben som efter Tobago, eller hur?

Me very happy it is friday tomorrow.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If ossible gives a last there on my blog, it is about the Aparelho de DVD, I hope you enjoy. The address is http://aparelho-dvd.blogspot.com. A hug.

21 april, 2008  

Skicka en kommentar

<< Home