onsdag, oktober 01, 2008

...

Ja du ”mystiska herr F”. Nu gör jag det igen… bloggar i smyg. Du är så otroligt hemlig ”herr F”, jag har ju ingen aning om vem du är…

Så, idag firar vi judiskt nyår. I alla fall i min kalender. Jag firar inte så aktivt men det är ju kul med nyår i alla fall. Jag kanske ska fira med lite vin så här på onsdagskvällen? Det går ju alltid ner. Och det är ju som sagt nyårsafton idag.

Vi var på bio igår. Sen somnade jag i soffan hemma hos Kungen. Jag har nog drabbats av någon sorts soffsömnsvirus. Jag hinner inte mer än sätta mig en soffa så somnar jag. Uppenbarligen. Kan vara hösten, kan vara en reaktion på annat som hänt i mitt liv – vad vet jag. Jag uppmanas i alla fall att lyssna på vad min hjärna och kropp säger, om jag är trött ska jag sova. Punkt slut. Självklart har de rätt, de som säger sanningar till mig men jag har ju inte somnat i soffor på evigheter känns det som. Förutom hemma hos Kungen då förstås.

Har svårt med motivationen idag. Arbetsmotivationen. Det är låg. Det går över. Det gör det alltid. Imorgon är förmodligen en bättre dag.

Jag har ingen att äta luch med idag. Det hör till ovanligheterna. Så jag köper en macka och dra till Frallan och Jack. Det blir trevligt. Vi har inte träffats på…evigheter.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Tjena,

H imorgon då kan jag tro...men mesen Jimmy har väl låda igen antar jag!

//F

01 oktober, 2008  

Skicka en kommentar

<< Home