torsdag, september 18, 2008

24 kronor eller 10 kronor

OM jag nu ändå vinner, varför kan jag inte vinna massor? 24 kronor på Lotto. Eller 10 kronor på Måltipset. Det hade ju kunnat få stå 24 000 000 kronor när jag kollar på Svenska spel i stället. Men nej då, 24 kronor. Sist var det 10 kronor på Måltipset.

Det sura äpplet svarade bara, med anledning av det extremt utkylda huset som jag för närvarande råkar vistas i, att jag fick "använda dubbla täcken och nattmössa" istället för att hjälpa mig med info om knappar. Jag valde något helt annat i stället. Ett mycket bättre alternativ. Tusenfald bättre, till och med miljonfald.

Åter igen fredag i morgon. Fantastiskt. Lite äldre, lite klokare, lika barnslig. Härligt!

Etiketter: , , ,

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Det sura äpplet är tydligen inte bara surt utan även ouppfostrat! Det verkar som om det är han som är den barnsliga i er x-relation!
Kramar på dig från KKK

18 september, 2008  

Skicka en kommentar

<< Home