måndag, september 08, 2008

"borde och måsten"

Många "borde och måsten" men ingen lust. Snor mest i hela huvudet och går mest omkring i min bubbla. Sovit en stund, ätit mackor, fryser, rökt cigg, pratat i telefonen, öppnat garderoben, stängt den igen. Nu ska jag snart öppna den igen. Jag ska kliva in i den för att sen kliva ur garderoben. Det vore ju roligt att få komma ut ur garderoben någon gång i livet.

Letar säng på nätet. Det är jobbigt att inte ha råd att köpa en från mitt eget jobb. Det är dock bara att inse. Jag tror att jag skrev det till Kungen idag, hellre en resa än en säng. Jag sover nog gott oavsett. Och vart som helst.

1 Comments:

Blogger Unknown said...

Många vaddå? :-)

Jag har hittat ett 4:e... utöver Äta-Skita-Sova

NJUTA!!!

09 september, 2008  

Skicka en kommentar

<< Home