lördag, september 06, 2008

Nummer två?

Jag chockerade min kollega härom dagen genom att berätta att även jag går på toaletten emellanåt...för att göra nummer två. Han blev helt "förskräckt", röd i ansiktet och skrattade hysteriskt. Jag vet inte riktigt vad han trodde. Att jag och drottning Silvia aldrig går på toan?! Det var i vilket fall som helst otroligt roligt.

Idag har jag snor i precis hela huvudet. Jag fick sova 12 timmar i sträck och vakna utvilad. Otroligt skönt! Kaffe och cigg som vanligt och nu ska jag sätta fart med resten av mitt liv.

Jag ser fram emot kvällen. Jag vet att det kommer att bli en vansinnigt rolig fest. Det blir en sån där fest som jag aldrig vill ska ta slut men den kommer att göra det alldeles för fort. Så vips vaknar jag imorgon, jävligt bakis, och undrar var kvällen tog vägen.

Etiketter: , ,