söndag, augusti 24, 2008

Hål

Det var ett HÅL på klänningen. Skandal. Så får det inte vara när man köper dyra kläder. Nål och tråd hjälpte ju dock men det var så trist. Festen? Jo tack. Vi pratade minnen, jag och min gamla "bästis". Roliga minnen och vissa som inte var så roliga. Faktiskt väldig mycket om vilka vi har haft sex med. Hon avslöjade saker jag inte visste. Och vice versa. Å andra sidan är det 19 år sen detta hände så det kanske inte är så konstigt att jag inte minns allt som hon gjorde då. Eller att hon minns vad jag gjorde.

Jag drack även öl. Massor. Men idag är en ny dag och jag mår oförskämt bra. Kan ha att göra med denna produkt också. Den rekommenderas. Hjälper dock inte mot sårig hals efter minst 1 paket cigg...

Jag hade väldigt gärna snoozat idag... länge. Å andra sidan så vaknade jag till en strålande dag så snooza får jag väl göra sen någon gång.