lördag, augusti 23, 2008

Nu är jag lite sen

Nu är jag lite sen men det löser sig säkert. Den andra nya snygga klänning på idag. Sov, sov, sov ... länge. Blev väckt. Av fel person tycker jag själv men inget att göra åt. Städat, städat, fort, fort och sen handla och sen röka flera cigg och dricka kaffe. Chipsen och chilichokladen står på bordet. Ölen ligger på kylning. Jo tack jag är laddad för en otroligt trevlig kväll.

Jag förlorade igår, på kortspel. Gurka. Karin? Vad är det för ett namn egentligen? Men jag tror att jag kan hantera förlusten med 71 kronor faktiskt. Jag överlever.

MMS från igår kväll var från Smul. Det stod bara "Hardinstandin" och ett foto på en GI-drink från Debaser. I like Smul! I like!

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Undrar bara om det var nämnet gurka eller namnet karin du ifrågasätter???? /KKK

23 augusti, 2008  
Anonymous Anonym said...

namnet menar jag förstås, inte nämnet!!!! /KKK igen

23 augusti, 2008  
Blogger Wennberg said...

Länge leve gurkan. Jag hatar bananen!

24 augusti, 2008  
Blogger Anna said...

Gurka. Ämnet var gurka. Karin kan jag leva med... tur för digm kära KKK, men GURKA? Larsa på dig själv, kan du vara! Jag är full... i alla fall lite. Och nyss upphånglad.

24 augusti, 2008  

Skicka en kommentar

<< Home