tisdag, augusti 12, 2008

Lovely


Tisdagen avklarad. "Prova-på-ridning" inbokad. Var väldigt duktig på att undvika L idag. Fikade med F, K, S + bebisar och skrattade hysteriskt åt våra kassa "kinderegg"-skämt med värmländsk dialekt. Passade på att träffa Anders en liten stund. Det var länge sen och jag tycker mycket om honom. Han är en talare utan dess like och har många historier att berätta. Dessutom en ny, extremt, flashig kamera som jag blev otroligt avundsjuk på. MEN jag har ju valt att prioritera annat i livet än att lägga tusentals och åter tusentals kronor på en kamera som jag knappt orkar hålla i med en hand. Det blev dock grymma bilder med den, de få jag testade. Avundsjuk var dagens utvalda tema med andra ord. På en kamera. Som var tung. Och väldigt dyr.
Jag hann även åka till den stora systern och dricka te. Vi är bra. Bra på att prata. Fast väldigt partiska, så klart.
För övrigt känner jag mig kanske inte direkt som temat på bilden, men snart? Jag visste ju att dagens lunch skulle göra magen illa men ack så gott det var... och nu sitter jag här med magknip. Bilden är för övrigt tagen i Dublin. Dit ska jag absolut åka tillbaka. Anytime soon...

Etiketter: , ,