söndag, augusti 03, 2008

Vin - rött

Vinkännare som jag är.... så föredrar jag rött. Jag lärde ju känna Bengt, hemma hos KKK och Fimpen, i fredags och igår blev det ett nytt som faktiskt hette Maria. Det hette mer än så men just nu kommer jag bara ihåg Maria.
Väldigt gott. Jag konstaterade att jag var så bakis när jag vaknade. Mest trött eftersom jag kom hem vid femtiden. Sen behöver jag, på riktigt, dra ner på rökningen. Det är den som gör mig bakis och sliten tror jag.

Magen fullkomlig exploderade idag. Den tycker inte så mycket om mig när jag gör så här tror jag. Vi kan inte riktigt samarbeta.
Nu har jag filat fötterna och ska tona håret. Det är ju fest på fredag! Tänker hela tiden på denna filmsnutt... och skrattar.

Etiketter: , , ,

2 Comments:

Blogger Unknown said...

Rasgón de Maria ;-)

http://www.rasgon.com/englisch/home_n.htm

05 augusti, 2008  
Blogger Anna said...

Tack :) Gott var det i vilket fall som helst!

05 augusti, 2008  

Skicka en kommentar

<< Home