torsdag, juli 31, 2008

Kunde inte

Jag kunde inte låta bli. Jag har hittat min favoritsite på nätet. De har inte mycket alls många artiklar men det tilltalar mig väldigt. Så jag slog till på ytterligare en klänning och en väldigt fin väska. Och jag tänker inte lägga ut länken här för denna site vill jag självklart ha för mig själv.... :)

Det blev en väldigt snygg klänning som kostade alldeles för mycket pengar, men som jag verkligen har spanat på i några veckor nu. Som Frallis skulle ha sagt... " jag unnar mig". Det blev dock inte den på bilden. Jag tyckte att det skulle bli så jobbigt att stå och gå omkring så där som hon poserar på bilden, bara för att klänningen ska sitta snyggt..... (läs:ironi).

Jag har jobbat idag, dock inte mina 8 timmar som sig bör. Det gick inte i dag heller. Jag åkte till pappan och lade mig vid poolen och i poolen i stället. Hämtade tjejer på stallet först. Sen väntade jag in det underbara och mycket skrämmande åskovädret som drog över nejden. I soffan där jag husvaktar denna vecka. Jag fortsätter mina terapirundor i den ledsna Saaben och spelar så högt att det ringer i öronen efteråt. Det behövs.

Etiketter: , , ,