söndag, juli 27, 2008

Det svider

Det svider. I skinnet. Och det är förbannat skönt. Jag behövde solens strålar. De stärker mig. Jag behövde också dricka öl. Det fick jag göra med min "röst i natten" i fredags och vet du vad... det gick alldeles utmärkt. Jag gillar "min röst i natten". Han är en schysst kille med krossat hjärta. Vi har mycket gemensamt just nu. Vi har kanske mycket gemensamt för övrigt också, men det vet jag inte, eftersom jag nyss har lärt känna honom.

Helgen har sedan spenderats i diverse solsängar och stolar. Kaffe och cigg, god mat och trevligt sällskap. Jo tack, det var en alldeles utmärkt helg. Helt sjukt att jag känner så, helt sjukt bra menar jag. Murar byggs och för varje rivning så hinner jag bygga lite till och lite till och lite till.... förhoppningsvis.

Problemet är bara att nu vill jag inte gå och arbeta i morgon. Alls. Jag vill vara mer ledig. Ju. Jag som är den absolut minst väderintresserade människa på jorden vill vara ledig när det är fint väder - konstigt va?

Etiketter: , , ,