lördag, augusti 02, 2008

Vin och jagis på "Bonngårs"

Så kan det gå. Från sovandes i soffan till en cider på Bondgårdsberget på 15 minuter. Ungefär. Sen vin i soffan på Lövsångarvägen. Det var gott! Väldigt. Tack KKK och Fimpen för det!

Chattade med sonen idag. Den nya har introducerats och vill genast köpa kattunge ihop med min nuvarande sambo/särbo. "Det kändes lite konstigt att se pappa med en annan, men det kommer nog att bli väldigt bra", skrev han.

Gissa om det känns konstigt för mig? Att de står i sonens mammas hus och den nya vill köpa deras kattunge ihop min sambo? Inte för att vi har träffats direkt på den senaste tiden men vi har fortfarande ett gemensamt boende och har inte sluppit ifrån varandra ännu. Fan vad jobbigt det känns. Så nu gick jag från 100% styrka till noll igen. Jag gjorde upp med mamman att jag ska komma dit och fika lite senare idag. Jag vet inte varför jag gjorde det. Jag känner att jag vill fråga om läget tror jag. Det måste kännas underligt för henne också. Tror jag. Ja alltså inte att jag åker dit utan att den nya kom dit och ville köpa hennes kattunge.

Sonen har träffat en tjej. Jag tycker att det är lite sorgligt att jag inte får vara med längre, få veta såna här saker eller får se hur han blir när han blir äldre.