lördag, augusti 09, 2008

This will only happen once...




Detta, kära bloggläsare, kommer endast att hända en gång i livet. Så fatta vad stort detta är... jag tänker lägga ut en bild på mig själv. Eller två rättare sagt. Vill poängtera att DETTA KOMMER ALDRIG MER HÄNDA eftersom jag är allergisk mot att se bilder på mig själv. Men, jag kan inte låta bli denna gång. För på bilderna ser ni Superkvinnan personifierad. I alla fall fram till klockan "väldigt tidigt på lördagsmorgonen och jävligt mycket sprit senare". Man kan säga att jag föll hårt men vaknade 6 timmar senare och insåg att det var en ny dag och självförtroendet smög sig tillbaka på sin rätta plats i magen och landade mjukt, som på en pall med bomullsvadd ungefär. Finemang! Nu är jag bara otroligt bakis och det var ju meningen, så allt är finemang! Att jag sen söp bort både bil- och husnyckeln och fick lov att ringa efter den "kära" mannen mitt i natten eller tidigt på morgonen så att han fick släppa in mig i vårt gemensamma hus... det är en annan femma det. Idag hittade jag nycklarna, tvärs över gatan, mitt på vägen. Där låg de. Hmmmm...


Ni ser också en otroligt lycklig blivande brud. Fasiken vilken rolig dag vi hade igår!