torsdag, augusti 07, 2008

Hmmm no 2

Och för den som läser min blogg så vill jag bara berätta att det gick alldeles förträffligt. Väldigt konstigt var det men klumpen i magen försvann och jag ser med spänning på resten av mitt liv. Tack Martin för din inspiration. Nu har även jag kommit dit!

Ett väldigt stort moln på himlen dock - han fick ej lånet beviljat och kan därmed ej bo kvar i huset. Jävligt snopet, jävligt. Så nu står jag här med ett hus - som förmodligen är till salu till högst bjudande. Är du sugen? Jag föreslog en borgenär. Vi får se. I morgon är det fest. Härligt!

2 Comments:

Blogger Unknown said...

Den inspirationen bjuder jag på :-)

Jag har mer... Alla kul grejer som jag kan välja nu, även om de är materiella ting får mig att klättra uppåt på glädjestegen...

Ny TV igår, ska snart beställa soffan, sen blir det Runes Färger med ungarna för att kolla tapeter och färg...

FY FAN VA KUL!!! :-)

Skadeglädjen inför hur människor som sårar mina kompisar kan också lätta upp...

Fick han inget lån, stackars liten... Första bakslaget... Det kommer fler åt det hållet, jag lovar :-P

12 augusti, 2008  
Blogger Anna said...

:) Martin, tack! Skadeglädje är ju onekligen ibland en härlig upplevelse.

12 augusti, 2008  

Skicka en kommentar

<< Home