onsdag, augusti 27, 2008

Komma till skott?

Det som en gång var "vi" kommer inte riktigt till skott. Jag börjar bli riktigt irriterad. Ungefär 99,99999 % av min omgivning anser nog detta som ett sundhetstecken. Det första jag någonsin visar gällande denna separation. Nu börjar det bubbla i mig, av fruktansvärd irritation. För i hela jävla helvete... varför är det så trögt? Jag har ju legat i startgroparna i, vad det känns som, en evighet redan. Jag är liksom redo. Helt. Att börja om på nytt. Han segar och hör inte av sig. Jag vet inget alls. Det är ovissheten som börjar bli riktigt irriterande.

Jag hade dessutom räknat helt fel och fick betala lite väl sura pengar även denna månad. Nästa blir bättre. Tack och lov.

Etiketter: , ,

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Nu börjar skuldkänslorna krypa sig på hos honom...

Stå på dig!
Han är inte värd dig!

28 augusti, 2008  

Skicka en kommentar

<< Home