onsdag, mars 04, 2009

35 vs 14

Jag erkänner att jag är 35 år men just nu känns det som att jag hamnat på 14-åringens nivå igen. Det är fantastiskt roligt! Jag vet inte, men jag tror, att mottagaren för mina tonårsfasoner tycker att det är ganska roligt också?! Det är ju faktiskt så att det är vi som bestämmer reglerna och ingen av oss kommer att få utegångsförbud eller indragen veckopeng bara för att vi fånar oss som vi gör. Vi är båda "vuxna" 14-åringar som bestämmer lekarna själva liksom. Det funkar! Det funkar väldigt bra. Det kanske funkar alldeles för bra?

Nå väl, jag har ju lovat mig själv att inte fara iväg med tankarna. Jag lyckas bättre och bättre. En timme i taget, en dag i taget och en vecka i taget. Sånt är jobbigt när jag i bland faktiskt måste planera längre än en vecka framåt. För tänk om jag inte vill göra det där som jag tvingats planera att göra? Tänk om jag hellre vill leka med andra?

I morgon ska jag sitta i samma bil som min chef i 12 timmar. Dagen därpå blir det 5 timmar. Det ska bli spännande!

Etiketter: , , ,

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hej tjejen
Sällan jag hittar hit nuförtiden, tyvärr. Raderade precis en rad med en förklaring varför jag inte hittat hit men hur intressant är det. Har du kanske bett mig om en förklaring!?
Skönt att VM-resan sopar till en på njuren ibland så pannbenet vaknar.
Vill egentligen bara säga att jag tycker att du är en riktigt bra, rolig, rak, ärlig, toppen människa som jag verkligen uppskattar och att dina fredagsmail verkligen lyfter dagen.
Tyvärr ses vi inte så ofta sedan min sorti från jobbet i Juni-08.
Hur som helst tycker jag du är grym, våga inte ändra på det :)
Våga må BÄST!
MW

05 mars, 2009  

Skicka en kommentar

<< Home