söndag, februari 22, 2009

Rakt och ärligt

Fick ett fint erbjudande igår. Rakt och ärligt. Inget försnack, ingen tjusig formulering, bara rakt på sak. Jag tackade ödmjukt för erbjudandet och avböjde.

- "Fan vad säger du, kan inte du och jag gå iväg till en trappuppgång och knulla? Det är så enkelt, sen kan jag liksom bara gå därifrån."

Jag svarade att om erbjudandet hade gällt bakom ett träd eller en container så hade jag genast nappat, men nu är det ju vinter och det skulle ha blivit för kallt. Ha ha ha... ja han är god den käre herren som ställde frågan. En rätt ökänd person i vår lilla stad. Han bjöd mig och KJ2 på öl i stället. Jag tyckte att det var mycket bättre.

Träffade även bland annat en full ful finne som luktade så illa att det inte gick att stå bredvid honom och sen en gammal bekant från förr, som gärna ville berätta hur han numera umgås ofta med min före detta, före detta sambo. Ja säga vad man vill om den här stan men bra utbud av trevliga konversationer med herrar finns det ont om. Det är tur att mina vänner finns! Eller hur KJ2?

Etiketter: , ,

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

jag är ganska glad över att du finns, vännen!

23 februari, 2009  

Skicka en kommentar

<< Home