tisdag, februari 03, 2009

Smul vill inte se ett par tuttar när hon läser min blogg, utan hon ber mig att skriva ett riktigt långt inlägg så att de så småningom försvinner. Det är ju snygga tuttar!?! Eller?

Problemet är att jag inte har så mycket att skriva om. Jag vet inte riktigt vad det skulle vara. Jo, jag har massor att skriva om men vissa saker lämpar sig inte att föra ner i en text i en blogg. Det får skrivas bredvid och aldrig publiceras. Tyvärr. Trots att det bara är ord så kan ord vara förödande och det vill jag ju inte. Inte alls.

Jag kom just hem och väntar på en kollega. Vi ska gå på BA och äta flottig mat. Det tycker jag är trevligt. Jag råkade vara på BA två gånger i lördags och vaknade så klart med bakfyllan bankandes. Hmmm....

Nää.. jag klämmer nog in en stor bild i stället kanske, då jag inte vet vad jag ska skriva. Bilden är från Guinessbryggeriet i Dublin. Nice shit! Klicka på bilden för förstoring.



1 Comments:

Anonymous Anonym said...

tack!

04 februari, 2009  

Skicka en kommentar

<< Home