söndag, januari 11, 2009

Drottningen och Kungen Sr

Igår fick jag träffa kungens mamma och pappa. Det måste ju helt enkelt bli Drottningen och Kungen Sr då alltså? De var väldigt trevliga och nej Kungen, jag tyckte nog att du givit en lite orättvis bild av Kungen Sr... faktiskt. Det är klart, du har ju känt honom längre - i hela ditt liv faktiskt - men på något vis så uppfattade jag honom inte alls som du sagt förut. Det var en trevlig överraskning!

Jag träffade även fru Frisk och vi pratade om allt möjligt så klart, som vanligt. Hon och herr Frisk har spenderat julen i Malaysia. Jag är som vanligt inte ett dugg avundsjuk... hmmmmmmm. Jag vet inte riktigt hur jag ska lyckas få ihop pengarna men det ska gå bara. Punkt slut. Jag får väl sälja något, hela mitt bohag? Mig själv? Skaffa ett extra jobb? Ja inte vet jag.