söndag, december 21, 2008

Lotto

Jag vann på Lotto igår. Jag borde kanske inte skriva det här. Folk kanske tycker att jag kommer att bli annorlunda nu, när jag har vunnit. Jag har ingen aning om vad jag ska göra för pengarna... eller jo det vet jag förresten. Jag ska nog skänka bort en del tänkte jag. Eller så sätter jag sprätt på dem direkt.

Det är lite kluvet, det där med pengar och vinster. Vi längtar alla efter att få vinna men när vinsten plötsligt dyker upp så känns det inget annorlunda jämfört med innan.

Jag firade idag genom att äta en kebabtallrik, fika hos pappa, fika hos PåK, kramas med Kungen och inte så mycket mer. Ingen crazy utlandsresa, inget absurt shoppande. En lugn dag helt enkelt.

Vad jag vann? 23 kronor. :)

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

GRATTIS!!!

:-)

31 december, 2008  

Skicka en kommentar

<< Home