torsdag, januari 15, 2009

Juliakaka

Juliakaka, skagenröra och några skivor rökt kalkon. Det var väldigt gott!
Jag har flyttat saker idag. Från det ena rummet till det andra. Tagit ner julgardinerna. Tagit ner de väldigt få julsakerna. Men det blir inget bättre för jag flyttar bara sakerna från ett ställe till ett annat.

Jag tror att jag är en smula sliten idag. Trött och hängig. Jag ska nog faktiskt gå och sova nu. Det känns så. Egentligen skulle jag ha dammat överallt, dammsugit och bäddat rent i sängen, plockat undan allt ren tvätt ... och mer men jag har inte ens hunnit så långt då jag har haft fullt upp med att flytta saker som sagt, från ett rum till ett annat. Jag har även varit och handlat, slängt kartonger i återvinningen och tankat bilen. Förstås. Jo då jag hinner med saker när jag sätter fart men idag, just idag, räckte inte riktigt tiden till.

Jag är tacksam för helgen. Sova länge på lördag tänker jag göra. Mmmm... det ska jag göra.