tisdag, januari 27, 2009

Hylla

Jo då, ibland önskar jag att jag hade en rejäl "hylla". Om jag skulle råka ha lite pengar över någon gång så ska jag fixa en rejäl hylla. Det skulle säkert kännas konstigt ett tag och många skulle nog spana in den. Inget överdrivet men en schysst hylla vore kul. Någon gång kanske det blir, det kostar ju en del...












Näää, inte silikontuttar - en bokhylla, vad trodde du? Nu fick det bli en lagerhylla från Bauhaus i stället. För jag kan aldrig bestämma mig. Och jag tycker faktiskt att de är rätt ok. Lite coola. Men det var inte direkt en sån jag hade tänkt mig men den är ändå rätt rejäl. Grejen är den att den ligger utspridd i mitt vardagsrum - i väntan på att bli monterad. Har gjort så i två dagar nu. Idag är det alltså dags. Jo då, jag ska göra det. Jag kommer kanske att svära lite under tiden men ingen hör "dig skrika i rymden". Undrar just var alla händiga män (läs: mannen från Borlänge) kan hålla hus när det är dags för sånt här roligt som att montera en lagerhylla...


3 Comments:

Anonymous Anonym said...

Han är nog hemma med barnen...

27 januari, 2009  
Blogger Anna said...

Hmmm dåliga undanflykter bara... :)

27 januari, 2009  
Anonymous Anonym said...

puh vad skönt med tillägget längst ner i dagens blogg-inlägg.... Blev lite orolig faktiskt och undrade hur väl jag egentligen känner dig. Tyckte liksom inte att en önskan om sillisar stämde med den bild jag har av min vän.

27 januari, 2009  

Skicka en kommentar

<< Home