torsdag, februari 05, 2009

Köttfärslimpa med oliver och fetaost

Föga anade jag att jag skulle få se den goda lunchen på hotellet fler gånger samma dag. Det tror man inte när man stoppar något gott i munnen och några timmar senare så dyker den överraskande upp i botten på toalettstolen. Den smakade godare första gången den passerade smaklökarna, jag lovar!

Jag kan inte erinra mig om att jag varit magsjuk i vuxen ålder. Krasslig, febrig, sjuk, förkyld och ja matförgiftad förra året efter en fantastisk skaldjursplatå i Nice, men magsjuk typ vinterkräksjukan - nej det tror jag inte. Jag minns det i alla fall inte just nu.

Nu mår jag bättre men inte riktigt 100% ännu. Har petat i mig lite mat idag men det smakar för gräsligt. Godast var nog de pepparkakor jag hittade i skåpet. Konstigt.

Det är fredag i morgon men fredagsglädjen har dock inte riktigt infunnit sig. Jag tänker på inga villkorsvis gå till arbetet i morgon, jag är helt slut och väldigt darrig i benen. Jag tror dock att det kan bli bättre i morgon, hoppas att jag är lite hungrig då.

Etiketter: ,