söndag, mars 08, 2009

Like living on the edge...

Joråsatt vi bestämde igår, jag och Frallis, att jag är den ultimata levnadskonstnären. Att jag verkligen utmanar livet och crazyar till vardagen. Verkligen "living on the edge" liksom. Jag hade nämligen bara två rutor kvar på toarullen i badrummet.... DET är crazy!

Då jag anser att utmaningar bara är spännande under en stund så är problemet åtgärdat nu. De två rutorna har fått sällskap av ett helt nytt obrutet paket av ICA's toarullar. Man får ju lov att hantera livet med måtta liksom.

Etiketter: , ,

5 Comments:

Anonymous Anonym said...

well.. vad tycker du då om att använda julservetter och bara ha fyra kvar hemma?! nästa anhalt blir skrivarpapper...

08 mars, 2009  
Blogger Anna said...

Jag hade Marimekkoservetter bara... det kändes dyrt att torka sig med dem! :)

08 mars, 2009  
Anonymous Anonym said...

well.. på internationella kvinnodagen får man torka röven även med design!

grattis på dig kvinna!

08 mars, 2009  
Anonymous Anonym said...

Dagen då alla damer firas...

/K

09 mars, 2009  
Blogger Anna said...

På ett eller annat vis så ... :)

09 mars, 2009  

Skicka en kommentar

<< Home