måndag, augusti 23, 2010

Luften

Luften gick ur mig idag. 5 veckors intensivt arbete är slut. Nu är det intensivt men fördelat på oss två som arbetar. Då gick luften ur mig. Helt. Nu vill jag ha semester. Och det får jag snart. 4 veckor kvar.

Uppenbarligen lyckas jag gång på gång reta upp självaste Kungen. Fast jag inte menar det. Det är jobbigt med att bara kommunicera via chattkanaler. Det är så mycket som missförstås mest hela tiden. Jag anser att det gamla hederliga sättet är bättre. Typ att prata med varandra ibland? Kanske vore något att införa IRL...?

Helgen. Helgen var också intensiv men alldeles ljuvligt. Det var så roligt att få delta i detta bröllop och träffa så många nya roliga människor. Och en del gamla också. Jag är glad över detta.

Resa är bokad, till Nju Djårk. Har nog inte riktigt förstått det ännu. Det ska bli så spännande. På riktigt. Tänk om jag fullkomligt hatar det? Att inte inte alls är den stad som jag tror att det är? Återstår att se.
Jag är mindre nöjd med att mina tankar om framtiden sprids till personer som faktiskt kanske inte har något med dem att göra direkt. Osmidigt är ordet. Jag måste lära mig att hålla käften. Punkt. Slut.