torsdag, december 15, 2005

Mina bästa vänner!

Oj oj oj inte helt oväntat men överraskande ändå. Jag fick ett telefonsamtal i dag, till jobbet, vid halv tio-tiden. Det var från andra sidan jordklotet, närmare bestämt från Sidney i Australien. Min bästa bästa tjej ringde och berättade, med lite nervösa stämband, att hon och mannen i hennes liv gift sig idag! Jag blev så glad så glad så glad så tårarna rann. Trots att jag i många långa år nu har "förbjudit" dem att gifta sig utan mig så blev jag så glad att de äntligen gjort det. Det liksom SKA bara vara de två tillsammans resten av livet. Romantiskt dravel från min sida..? Ja kanske det men ack så sant det är ändå. De har varit tillsammans så länge nu så jag är till 100% säker på att prövotiden har gått ut och de har ju vetat alltid att det skulle vara de två....

Härligt mina kära vänner numera herr och fru Frisk, grattis på er bröllopsdag, därborta på andra sidan jordklotet!