lördag, september 29, 2007

I-landsutmaning för mellan- och höginkomstagare

Jag har verkligen inte tid att sitta här för jag blir upphämtad om ca 45 minuter för avfärd mot ön, där det ska grillas, minglas, provas whiskey, badas bastu, badas, skrattas, drickas kaffe och bara ha det bra. I hällregn. Jag gillar't (som man säger i Västmanland). Det blir mycket roligare när det är utmaningar. Och förresten är väl detta ingen utmaning direkt. Eller jo, jag får kalla det en i-landsutmaning för mellan- och höginkomstagare. Vi är så bortskämda med bekvämligheter att även en natt på en "öde" ö utan el och rinnande vatten blir en utmaning, i alla fall i hällande regn. Roligt ska det dock bli.

Jag har fått sova en hel natt och vaknat när hjärnan tyckte att jag skulle vakna. Det var väldigt skönt!

Skepp å hoj!

1 Comments:

Blogger smul said...

hoppas det blev bra! Det lät riktigt mysigt!

30 september, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home