onsdag, oktober 03, 2007

Kan man betala hur mycket som helst för en väska?

Nej, hörrni... det här med Tradera var verkligen inte min grej. Nu har jag i vilket fall som helst försökt och det är roligt i ungefär 10 sekunder. Jag är imponerad över de som lyckas sälja grejer där. Jag hade visserligen inte några märkeskläder eller väskor men ändå...

Människor verkar vara fullt benägna att betala tusentals kronor för en väska som det står Gucci på, fast ingen kan garantera att det inte är en piratkopia. Det känns vagt, svarthandel och lite onödigt mycket pengar. Inget för mig. Fast snygga väskor är det, inget snack om det.
Jag kanske kan försöka sälja mina gula skor? Här direkt, på plats liksom? Det finns nästan alltid någon som vill köpa något till ett bra pris. Vad säger du? De är redan använda så risken för skoskav är minimal och du behöver inte ens vara rädd om dem för de är redan smutsiga. Ge mig ett pris!! Högst pris vinner! Du får hämta dem "on location" och medtag en flaska rödtjut vid hämtningen. Inget rödtjut - inga skor!

Etiketter: , , ,

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Ja, det var ju det där med storleken också... storleken har faktiskt betydelse :-)!!!!
Jag har storlek 36. Om skorna passar så är jag villig att betala minst 50 spänn plus en vinare!!!! /Karin

03 oktober, 2007  
Blogger Anna said...

Storlek 38 - men med två rejäla stickade sockor så går det säkert att halka omkring med dessa? Kram till dig K!

03 oktober, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home