lördag, maj 03, 2008

...

Åhhh frikväll. Tack stora syster som tar hand om lilla syster och lille bror. Jag har varit på landet sen i onsdagskväll, några avstickare hit till det egna hemmet för att måla lister och pussa på L, men annars har tiden vankats av i det stora huset på landet. Jag har ju dock haft spöket att prata med men hon har varit väldigt tyst. Hon är väl inte så språksam just nu kanske. Barnen klarar sig själva så klart och jag har inte haft någon lust med stora projekt. Idag har vi dock bevistat Lek-och Buslandet i Örebro. Det var roligt. Listerna har blivit målade en sista gång, de ligger på tork i garaget. Och så är jag avundsjuk på Karin som har köpt Singstar. JAG VILL OCKSÅ HA! Och jag ska skaffa det så klart men det blev tomt i penningpungen denna månad då jag misskalkylerat rejält med semesterveckan i Sälen. Jag fick helt enkelt klara mig utan en veckas lön, det känns rätt bra i plånboken. Blääääääääääääää.............