fredag, oktober 10, 2008

fredag!

Äntligen helg! Jag vill nog kramas mest hela tiden denna helg. Det känns som att jag är väldigt kramsugen. Som Bamse och Brummelisa.

Nästa vecka ska projekt Skaffa Bredbandsuppkoppling utföras. Jag saknar datorn. Och idag glömde jag min privata mobil hemma. Jag kom på det när jag tog bilen (!) till jobbet. Och var väldigt nära att vända och åka för att hämta den. Det är ju helt sjukt så jag bär mig åt. Dels att ta bilen till jobbet och sen nästan få lite panik för att jag inte har med mig min privata telefon… Det måste vara dagens I-landsproblem va?

Idag fick jag pussa på Kungen på lunchen. Jag gillar’t!

Nu ska jag försöka härda ut några timmar till, överskölja mig med arbete så att tiden försvinner fort och sen spela fruktansvärd musik för hela kontoret så att de kommer i fredagsstämning.