tisdag, juni 09, 2009

Försök

Men hallå liksom... jag försöker ju i alla fall. Det funkar dock inget bra. Men jag försöker. Fast enligt VM-resan så duger det inte att försöka. För om man försöker så gör man ju faktiskt inte sitt allra bästa utan man försöker bara. Åkejrå, då gör jag nog inte mitt allra bästa, men jag FÖRSÖKER i alla fall. Och jag är ganska kass på det. Men vem bryr sig egentligen? Nej, inte jag. Som nu t ex nu FÖRSÖKER jag lyssna på Pink Floyd. Det går bra men det är inte det bästa jag har hört. Fast jag har ju bara avverkat 3 låtar än så länge. Det kan man inte hänga i julgranen. Hur skulle det se ut? Det skulle ju inte se ut alls för hur hänger man upp melodier i en julgran? Toner, slingor och gitarrer? I vilket fall som helst så försöker jag uppskatta musiken och jag ska FÖRSÖKER träna lite mer på det. Inte just nu dock för nu ska jag snart iväg och klippa topparna på håret. Jag tror att det är minst ett halvår sen sist. Jag FÖRSÖKER ju att balsamera det emellanåt så att det inte ska bli så risigt. Nå väl, nu ska jag ge mig ut och FÖRSÖKA göra någon nytta.

Etiketter: ,