måndag, maj 25, 2009

Euromaster Köping - don't go there

Glömde skriva förut. Det är på Euromaster de finns. De mest fördomsfulla. I alla fall en av dem. Oj oj oj vilken snubbe. Det var läskigt. Med en snygg inledning så som att "Jag är inte rasist... MEN fattar du att våra politiker tog in 100 000 såna där utlänningar förra året. Det är inte undra på att Sverige stannar. De trashar ju polisbilar och brandkårsbilar. De buntas ihop i områden och visar ingen som helst respekt. Fattar du att vi inte ens får sjunga nationalsången på nationaldagen längre på våra skolor? Det är helt åt helvete... nää jag är inte rasist".

Tyvärr såg jag inte vad han hette med att döma av hans utseende så var han definitivt själv av finskt ursprung. Fina människor det där, på Euromaster (läs: ironi). Om jag bara inte hade blivit så chockad så hade han fått mer svar på tal av mig än vad jag kunde kläcka ur mig. Rent ut sagt: jävla idiot!

Etiketter: ,