torsdag, maj 21, 2009

Läskigt

Jag tycker att det är lite läskigt. Det här med dejtingsajterna på internet. Kanske är det för att jag är ovan. För att det är för nytt för mig. Jag är ju lite motsträvig till sådant. Som t ex digital kameror. Jag får dock ge vika för det sista. Digital kamera skall inköpas. På avbetalning då jag inte har råd att slänga ut massor med pengar direkt. Eller så gör jag det. Eller inte.

Nå väl, på väldigt, väldigt kort tid har 276 snubbar varit in och kollat på min profil på dejtingsajten. Säkert 50 st har skickat så kallade "flirtar". Det kallas effektiv raggning. Jag är dock för feg så jag vågar inte svara på någon av dem. Jag vet inte om jag är så väldigt intresserad av "Pekka 47 år" heller för den delen. Nja och nej det är nog inget för mig det där.

Fotografering idag. Minst 515 bilder. Det är väl mängden bilder som räknas, inte kvaliteten? Sill och färsk potatis till lunch. Sen fick jag även goda grillade korvar om aftonen. Härlig dag!