tisdag, april 28, 2009

250 kronor

Ja sannerligen är väl 250 kronor om året en väldigt liten kostnad för att trygga ett eventuellt framtida boende i den stora staden igen. Idag blev det varsel så vi fick yrsel, allesammans. 65 personer ska få lämna mitt företag och vem vet, det kanske blir jag. Det får jag dock inte veta förrän i juni. SÅÅÅÅÅÅÅÅåååååååå jag kan lugnt påstå att jag idag är väldigt tacksam att jag står kvar i bostadskön i stora staden för det är det enda stället som jag just nu kan tänka mig att det finns arbetstillfällen. Det känns lite konstigt att tänka tanken men vad ska jag göra om jag får sparken? Det är viktigt att ha en plan, så jag planerar nu. Om än kanske lite ostyrsligt men jag måste ju fundera på vad jag ska göra.

11 st jag klämde jag in i texten ovanför. Nu blev det 13...

Etiketter: , ,