tisdag, maj 11, 2010

Men va faaaann

Ge fan i mina saker! Först cykeln stulen och nu bensinlocket uppbrutet samt eventuellt några liter bensin. De/han/hon blev förmodligen avbrutna eftersom slangen hängde kvar.

Nu har jag backat in bilen så långt jävlarimig det går och så nära väggen att det ska till en bebis för att slanga bensin ur min bil. Och det verkar orimligt att en bebis är ute om nätterna och slangar bensin, eller hur?

Jävla skitmänniskor. Låt mina grejer vara! Punkt. Slut.

Och när jag ändå håller på: ge fan i att boka upp ALLA tvättider i tvättstugan redan den första dagen i varje månad. Jag har ju inte en chans att hinna med. Vi är 11 lägenheter. Det borde inte vara så fulltecknat jämt. Det ska bli skönt att flytta. Faktiskt. Trots att det är typ 200 meter. Eller så.

Och som sagt, när jag ändå är i farten. Ge fan i mig och mitt liv. Sluta störa mig. Sluta var så sur på mig. Jag har inte gjort dig ett skit. Eller kanske är det just därför som du är så sur... man kan ju alltid undra. Fast jag tänker inte undra så länge. Jag skiter i det helt enkelt.

Etiketter: , , , ,