onsdag, augusti 25, 2010

Svettig

Här sitter jag och svettas. Det gör jag rätt i. Både för det ena eller det andra. Jag har varit och tränat. Jag har betalt räkningar. Man kan bli svettig över båda två. Fast jag fixar det. Båda grejerna. Så helt plötsligt känns livet lite lättare. Det har tyngt mig. Mina räkningar. Jag visste inte riktigt hur jag skulle bära mig åt. Men lönen räckte. Och om 1 månad kommer det förhoppningsvis nya pengar.

Tränat. Skönt. Det känns i magen. Och just nu känns det bra i nacken. Dumt att sätta sig här kanske. Ja. Jag ska göra något annat i stället. Typ duscha.

Just i dag saknar jag någon att komma hem till och krypa ner bredvid i soffan. En kopp te. Nån att krama. Nån att prata med. Just idag av alla dagar? Ibland (läs: ofta) undrar jag hur jag fungerar egentligen.