måndag, oktober 15, 2007

Cashat och klart

Usch vad pengar men oj så spännande. Nu är det liksom cashat. The hole shit. 30 700 SEK. Härligt!

Jag har ätit lök idag. Och tittat på Gynekologen i Askim. Fantastiskt bra serie! Och löken gör sig påmind med omedelbar effekt. L har shoppat idag. En frysbox. Exakt klockan 17.59 klev han in på affären och sa: jag vill ha en frysbox. Och det fick han. Den står redan på balkongen. Med kött i. Idag tycker jag tydligen om att skriva korta meningar med många punkt efter. I morgon är det Herrljunga tur och retur igen.

Jag tycker mest att livet är jobbigt idag. Jag tar alltid på mig så många saker som jag ska göra. Jag tror att jag måste sluta upp med det. Allt från små saker till stora saker. Jag har konstant dåligt samvete. Konstant. I lördags vaknade jag med ett ryck, förvisso sent på förmiddagen, men så fort jag vaknade tittade jag på klockan och kände mig stressad. Min puls gick upp i säkert 100 knyck så att jag till och med kände hur det bultade i ådrorna i halsen. DET, kära vänner, kändes inte bra alls. Herrljunga i morgon som sagt. Skönt att göra något annat, synd att det ska ta 8 timmar i en bil bara.