söndag, oktober 28, 2007

Söndag i hela kroppen

Det är söndag i hela kroppen. Jag kom hem igår vid fem, efter en helkväll och natt i Linköping. Somnade i soffan rättså omedelbart och uteblev från festen på lördagkvällen. Tråkigt men idag väldigt skönt. För några år sen hade det inte varit några som helst problem med att göra sig i ordning och sticka iväg på nästa fest. Ibland önskar jag att jag fick vara 34 år fast 10 år yngre. För orkens skull. 34 i sinnet men 24 för orken. Vad roligt det hade varit!

Grattis till min stora syster. Hon fyller år idag. Hurra hurra hurra! Vi ska strax åka dit och fira henne.

Jag är lite ledsen att jag missade Smala Sussie-kvällen.... jag får väl kolla på filmen själv igen snart.

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag kan se filmen igen, den går inte att ses för många gånger! /Karin

28 oktober, 2007  

Skicka en kommentar

<< Home