torsdag, februari 28, 2008

Då minsann!

Jag har inte varit hemma en hel kväll på hela denna vecka. Det har med andra ord inte blivit särskilt mycket gjort. Men i helgen... då minsann. Fredagkvällen inleds med besök av vänner, hoppas jag. Lördagen fortsätter sedan med besök av vänner på förmiddagen samt ett nytt gäng på eftermiddagen. Söndagen ska sedan ett födelsedagsbarn firas, eftermiddagen kommer att gå åt. Söndagskvällen kommer sedan att gå åt att packa för på måndag åker jag bort för att stanna borta nästan hela veckan. Helgen därefter... då minsann... eller hur var det nu... jo jag ska ju åka till Sälen också, nästa helg. Vara borta ytterligare en vecka. Måste innan detta införskaffa mig skidbyxor eller hel dress, vet ej riktigt. Men sen... sen så kommer nog jag ha tid att göra ordning hemma. Då minsann! Eller?!

1 Comments:

Blogger smul said...

idag minsann visade kära sambon mig flyttkortet. Tack! :)

01 mars, 2008  

Skicka en kommentar

<< Home