onsdag, mars 18, 2009

Ont om tid har jag gott av

Det blev ingen lapp på dörren. För det hade jag glömt bort tills jag läste det nyss i mitt förra inlägg. Jag har haft annat för mig. Så som att jobba och shoppat och ätit mat. Sovit har jag gjort alldeles för lite av. Ont om tid har jag gott av. K och P sitter nu på ett plan till Thailand. Carina från Kumla är redan där. Camilla A åker på söndag. Är det bara jag i hela världen som inte varit där ännu? Det känns så bara, jag vet att de ovanstående personerna i texten inte omfattar hela världens befolkning men låt säga att många har i alla fall varit där. Jag vill nog hellre åka till Malaysia i såna fall. Men hur ska det gå till? Jag har verkligen kommit på sne' kant med ekonomin, jag lever lite för mycket tror jag. Lever lite för gott på något vis. Tar inte hänsyn till sen utan kör på nu. Om jag fortsätter att köra på NU så kommer det ju aldrig att bli något SEN. Jag kanske ska ta ett extra-jobb? Vad kan det finnas för såna undrar jag?