måndag, april 06, 2009

Frågan

Det är något jag behöver fråga en person i mitt liv. Jag har tänkt på det länge. Jag tror dock inte att han ens anar att jag tänker fråga. Jag tror inte heller att han kommer att nappa på min idé. Men det vet jag ju förstås inte förrän jag har frågat... Han bor inte här. Han bor långt bort. Eller rättså långt bort. Jag tror inte heller att han läser det här så det är precis fritt fram att skriva sånt här. Jag ska fråga, jag vet bara inte riktigt när rätt tillfälle ges. Inte just nu kanske men sen nån gång. Jag tycker på sätt och vis att det är rättså spännande. Att vänta och fundera. Ja jag får se när det blir av... om jag någonsin kommer att ställa frågan till honom. Det återstår att se. Och frågan jag tänker ställa? Den tänker jag behålla för mig själv. Tills jag yppar den för rätt person.

2 Comments:

Anonymous Smul said...

konstigt nog slog det mig vad det skulle kunna var för en fråga även om du sagt att du inte skulle, men jag kan tänka mig och jag skulle kunna se att det skulle kunna vara en lösning för båda som skulle kunna få till det på ett vis man inte räknat med.

men förmodligen har jag skitfel och då skrattar du som fan när du får reda på mina überknasiga spekulationer

08 april, 2009  
Blogger Anna said...

Jag har glömt bort att kommentera detta Smul. Och jag tänker inte göra det nu heller. Jag skrattar som fan och plirar lite med högra ögat. Jorsåatt.... det får vi se när det är dags!

20 april, 2009  

Skicka en kommentar

<< Home