torsdag, april 02, 2009

Gillar

Jag gillar't!

Jag gillar att det är fredag imorgon. Jag gillar langos. Med mycket vitlök. Jag gillar att hon blivit 16 år för snart blir allt bra igen och livets smällar kommer att härda och innan dess kommer även lyckan vara gjord. Jag gillar att hänga i Kungens soffa och pussa lite på kinden emellanåt. Jag gillar att få händerna masserade då de faktiskt värker idag. Jag gillar att få tillbaka på skatten. Jag gillar att det bara är 23 dagar kvar till nästa lön. Jag gillar att det är kort arbetsvecka nästa vecka. Jag gillar att det vankas påskmiddag nästa fredag. Jag gillar min säng, den är god att sova i. Jag gillar min nya gröna tröja. Jag gillar rapporterna från det resande paret i Thailand. Jag gillar att fika med vänner. Jag gillar att snooza. Ja, jag gillar att det är fredag i morgon...